raindrops

Rounded square transparent KEN KOINOT Rounded square transparent Par ROMA Rounded square transparent HOTSPOTS 2 Rounded square transparent JoBC Rounded square transparent XENONAS AST Rounded square transparent KDAP MEA Rounded square transparent KDHF AMEA Rounded square transparent KHFH Rounded square transparent KHFH Rounded square transparent KHFH Rounded square transparent KHFH Rounded square transparent KHFH
 Κεντρική δομή υποδοχής  2 Παραρτήματα Ρομά  Δομή υποδοχής  Κέντρο Απασχόλησης  Ξενώνας Αστέγων  2 Δομές ΚΔΑΠ-ΜΕΑ

 Κέντρο Διημέρευσης

 3 δομές ΚΗΦΗ

Στέγη Γυναικών 

ΣΥΔ Κοινωνικό Παντοπωλείο Κοινωνικό Φαρμακείο

Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών

με Αναπηρίες (ΚΔΑΠ-ΜΕΑ)

LOGO PEP KHFH

ΤΑ ΚΔΑΠ-ΜΕΑ

Τα ΚΔΑΠμεΑ αποτελούν μονάδες απασχόλησης παιδιών και εφήβων με αναπηρία (νοητική υστέρηση, κινητική αναπηρία, κλπ) και στόχο έχουν τη δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου, την κοινωνική ένταξη τους και τη στήριξη των οικογενειών τους.

kdap mea pin

 

Το δύο ΚΔΑΠ-ΜΕΑ της ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ ξεκίνησαν τη λειτουργία τους  το 2002 και καλύπτουν ένα σημαντικό κενό που υπήρχε στη δημιουργική απασχόληση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Τα ΚΔΑΠ - ΜΕΑ αποτελούν μονάδες απασχόλησης παιδιών με αναπηρίες και εφήβων με νοητική υστέρηση και κινητική αναπηρία. 
Οι σκοποί των ΚΔΑΠ - μΕΑ είναι:

1. Η δημιουργική απασχόληση παιδιών και εφήβων με αναπηρίες.
2. Η κοινωνική ένταξη παιδιών - εφήβων με αναπηρίες.
3. Η στήριξη της οικογένειάς τους ώστε να αντιμετωπιστούν καταστάσεις κοινωνικού αποκλεισμού και να αποφευχθεί η χρήση ιδρυματικής φροντίδας.
4. Η βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών και εφήβων με αναπηρίες και των οικογενειών τους.

 Όλες οι παροχές και οι δράσεις μας είναι εντελώς δωρεάν μέσω του προγράμματος "Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής" του Εθνικού Στρατηγικού πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ), με Τελικό Δικαιούχο την ΕΕΤΑΑ και Ανάδοχο την ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ

Εκδρομή στον Άναυρο πραγματοποίησε το ΚΔΑΠμεΑ Βόλου. Οι ωφελούμενοι επισκέφτηκαν το μικρό εκκλησάκι χτισμένο μέσα σε βράχο, την Αγία Τρύπα, στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στις αθλητικές εγκαταστάσεις του ιστιοπλοϊκού ομίλου και παρακολούθησαν μέρος της προπόνησης με εκπαιδευτικά ιστιοπλοϊκά σκάφη. Eπίσης συγκέντρωσαν θαλασσόξυλα για να δημιουργήσουν κατασκευές και απόλαυσαν το αναψυκτικό τους δίπλα στο κύμα.

Την ΚΟΙΝ.ΣΕΠ ΑμεΑ «Ηλιοτρόπια» στην Ανακασιά, επισκέφτηκε το ΚΔΑΠμεΑ Βόλου. Οι ωφελούμενοι της δομής ξεναγήθηκαν στο αγρόκτημα, είδαν τις καλλιέργειες αρωματικών φυτών, βοτάνων και λουλουδιών και φύτεψαν λουλούδια στις γλάστρες που είχαν κατασκευάσει στο τμήμα κεραμικής.

Την έκθεση με τίτλο «’Ενα οικοσύστημα από…. Σκουπίδια» στο θόλο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, επισκέφτηκε το ΚΔΑΠμεΑ Βόλου.

Οι ωφελούμενοι της δομής ξεναγήθηκαν στην έκθεση, εντυπωσιάστηκαν από την κατασκευή των εκθεμάτων (όλα από «άχρηστα» υλικά), παρακολούθησαν βίντεο με θέματα ανακύκλωσης και προστασίας του περιβάλλοντος και μαζί με μαθητές ενός γυμνασίου, συμμετείχαν σε συζήτηση με το ερώτημα – προβληματισμό «Είναι ο άνθρωπος ισότιμο μέρος του περιβάλλοντος, είναι ανώτερος ή κυρίαρχος,

Την καλοκαιρινή του γιορτή παρουσίασε το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία Ν. Ιωνίας Βόλου, την Τρίτη 23 Μαΐου. Ενα αφιέρωμα στον παλιό Ελληνικό Κινηματογράφο με τραγούδια και μουσικοκινητικά δρώμενα από τους ωφελούμενους του κέντρου, με τη συνδρομή της χορωδίας του 10ου Γυμνασίου Βόλου και υπεύθυνη καθηγήτρια-μαέστρο την κα Αποστολοπούλου Αικατερίνη.

Το εργαστήρι Κεραμικής του ΚΔΑΠμεΑ Βόλου συμμετέχει με δημιουργίες του στην διαδικτυακή έκθεση της amaka με θέμα «Μάσκες». Η Τέχνη και η συμμετοχή στον Πολιτισμό είναι πανανθρώπινο δικαίωμα και κάθε άνθρωπος είναι εγγενώς δημιουργικός. Το πρόγραμμα Art Uncut και οι Μουσειοσκευές, προσκάλεσαν άτομα από όλη την Ελλάδα να δημιουργήσουν έργα με θέμα «Μάσκες».

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών τους δράσεων, οι ωφελούμενοι του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρίες Βόλου της ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ επισκέφθηκαν το ΚΔΑΠ Νεάπολης και συμμετείχαν στα εικαστικά εργαστήρια του προγράμματος «Μουσειοσκευές». Οι «Μουσειοσκευές» είναι πρόγραμμα Art Therapy το οποίο

Περισσότερα Άρθρα …

  •  

     

     

     

    ev bg length

    Εργασίες σχετικές με τα ΚΔΑΠ-ΜΕΑ

     

     ΜΑΛΛΙΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ, {ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ] "Τα κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης: Απόψεις γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας για τη λειτουργία τους και τη σημασία τους, κατά τη μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο", ΠΑΝΕΠ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Φλώρινα 2020
     ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, [ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ], «Διερεύνηση των αναγκών των γονέων με παιδιά με αναπηρίες – μια πιλοτική έρευνα», ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Θεσσαλονίκη 2009
     ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ[ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ] "Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρίες (ΚΔΑΠ-μεΑ) ως μονάδες άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής στην τοπική αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα της κρίσης.", Αθήνα 2017 
     ΤΣΙΑΜΠΟΚΑΛΟΥ Α, ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ Α.,[ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ] "ΚΔΑΠ-ΜΕΑ: Ο ρόλος του Κοινωνικού Λειτουργού στα παιδιά και στην οικογένεια", ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, Πάτρα 2017 
    ΒΑΡΚΑΔΟΥ, Σ., ΚΟΥΚΟΥΛΗ, Σ. [ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ], "Όψεις κοινωνικού αποκλεισμού: Απόψεις γονέων παιδιών με αναπηρία’’, ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ, Ηράκλειο 2008

    ΣΕΡΕΜΕΤΙΔΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ, [ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ], «Η μετάβαση των ατόμων με αναπηρία στην ενήλικη ζωή: η οπτική των γονέων.», ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Θεσσαλονίκη 2019