Σπουδαστές του ΙΙΕΚ Δήμου Βόλου παρακολούθησαν χθες το πρωί το θεματικό εργαστήριο του Κέντρου Στήριξης Κ.Αλ.Ο. Μαγνησίας με τίτλο «Κοινωνική επιχειρηματικότητα και δραστηριότητες πληροφορικής, τεχνολογίας, χειροτεχνίας, τουρισμού και εστίασης».
Η υπεύθυνη του Κέντρου Στήριξης Κοινωνικής Αλληλέγγυας Οικονομίας Μαγνησίας κ. Ιωάννα Γεωργιάδου τόνισε πως πρόκειται για ένα θεματικό εργαστήριο που αφορά στην κοινωνική επιχειρηματικότητα στους τομείς ενδιαφέροντος των σπουδαστών του ΙΙΕΚ Δήμου Βόλου.
«Η επιθυμία μας είναι να ενημερώνουμε κατά τόπους ομάδες για την κοινωνική επιχειρηματικότητα σε σχέση με το δικό τους αντικείμενο. Οι σπουδαστές του ΙΙΕΚ Δήμου Βόλου είναι είτε νέοι, οι οποίοι δεν έχουν βγει ακόμη στην αγορά εργασίας, είτε πρώην επαγγελματίες, οι οποίοι σταμάτησαν την προηγούμενή τους επαγγελματική τους δραστηριότητα και προσπαθούν μαθαίνοντας μία νέα τέχνη να μπουν ξανά στην αγορά εργασίας. Θεωρούμε ότι είναι ένα πολύ καλό κοινό για να ενημερωθεί για την κοινωνική επιχειρηματικότητα, για τις δυνατότητες που δίνει η κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία, για το θεσμικό και το νομικό πλαίσιο της λειτουργίας και ίδρυσης των ΚΟΙΝΣΕΠ και των συνεταιρισμών εργαζομένων» ανέφερε.
Σύμφωνα με την ίδια, «ο σκοπός δεν είναι να ενημερωθούν γενικά, αλλά με βιωματικό και συγκεκριμένο τρόπο, μέσα από παραδείγματα που αφορούν στους δικούς τους τομείς δραστηριότητας, να μπορέσουμε να τους φέρουμε έστω ιδεατά, κοντά σε μία δική τους μελλοντική κοινωνική επιχείρηση».
Όσον αφορά στο αν υπάρχει ενδιαφέρον στη Μαγνησία η κ. Ιωάννα Γεωργιάδου επισήμανε πως «αυτό που διαπιστώνουμε, είναι ότι όσο περισσότερο ενημερώνουμε και ευαισθητοποιούμε το κοινό, τόσο περισσότερο θέλουν να γνωρίσουν πιο πολλά πράγματα για την κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία και την κοινωνική επιχειρηματικότητα».
Η ίδια σημείωσε ότι «το περασμένο Σαββατοκύριακο το Κέντρο Στήριξης Κ.Αλ.Ο. Μαγνησίας βρέθηκε στο 6ο Φόρουμ Κοινωνικής Αλληλέγγυας Οικονομίας, στο οποίο μιλήσαμε για τον τρόπο με τον οποίον προσεγγίζουμε το κοινό και η δράση μας έτυχε ιδιαίτερης αποδοχής».
Περισσότερα στην Ιστοσελίδα του ΔΙΕΚ